Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Sunday, May 06, 2007

Perpisahan-Anuar Zain


Perpisahan ~ Anuar Zain

Ku mengerti.. perpisahan ini..
bukan kerana kau membenci
tapi kasih yang pernah ku beri
tiada lagi bersama

Sering kala aku terlihatkanmu
impian nan indah bersulam bahagia

Ku harungi hari demi hari
bersama wajah tak mungkin akan kembali
tapi hati masih tak terima
ditinggalkan sengsara

Keraguan ini.. bukanlah padamu
perasaan hati masih rindu
kekalutan ini hanyalah untukku
tercari-cari bayanganmu

Tak sanggup aku kehilangan… mu
kehilanganmu..
masih tercari-cari….

Keraguan ini .. bukanlah padamu
masih tercari-cari bayanganmu
tak sanggup aku kehilanganmu…

 Perpisahan ~ Anuar Zain di Perpisahan

———————-

This song memang besh! Kalau dengar lagu nie mesti teringat citer CINTA yang besh tu. Actually, that’s the first Malay movie abad ke-21 nie yang i paling enjoy dan tengok kat wayang …hehehee… tak patriotik betul i nie..kah! kah! Pastu, baru ler i tengok CicakMan coz kepoh pasal CGI dier yang canggih tu… Now nie, i rasa nak tengok Mukhsin pulak..but citer tu pasal budak-budak, so macam tak masuk jer jiwa i…hehehe… of course ler, i dah tua, cuma jiwa jer still muda…kah! kah!

This entry was posted on Wednesday, March 7th, 2007 at 6:06 am and is filed under Lirik. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.
6 Responses to “Perpisahan ~ Anuar Zain”
khai Says:
March 23rd, 2007 at 11:36 am

pe!!! sedih gila la lagu….kalau aku join nyanyi ,nak menangis..aku ni suka lagu cinta .dalam apa bahasa pun aku faham tau.sebab setiap lagu jiwang mesti ada perkataan cinta..tu la pasal aku faham..he..he..kalau nak pape.kol la.0176908920.tapi janngan la kacau saje saje..
yat Says:
March 27th, 2007 at 2:31 pm

perlukan bantuan…lagu ni mmg touching…cuma nak tanya pendapat… adakah laki ni nak mintak perpisahan dengan makwe dia walaupun dia stil ada perasaan sayang dalam hati …urgent…..
dragonfly Says:
March 27th, 2007 at 3:58 pm

in my opinion, lagu nie bkn laki tu nak minta perpisahan but that girl yg mintak clash…coz girl tu dah tak cintakan laki tu…cinta dia dah pudar, maybe dah ada yg lain…

but that girl berpisah cara baik coz dia cuma tak cinta bukan membenci lelaki tu…

so lelaki tu terpaksa terima although really frustrated…n still terkenang2 that girl coz dia masih sayang…
ekal Says:
March 27th, 2007 at 6:56 pm

kenapa seseorang yang paling kita sayangi tiba-tiba hendak meninggalkan kita?? kenapa hati seseorang boleh berubah?? segalanya kita beri.. berkorban apa saja.. tidakkah mereka ini terlalu jahat dan kejam.. memang sampai sekarang aku tak boleh terima kenyataan dia meninggalkan aku..
The One Says:
April 23rd, 2007 at 7:54 pm

well.. walau pun bercinta bagai nak rak, tetiba bangun di satu pagi, perasaan cinta tu hilang. bukan sebab benci, tapi dengan sendirinya cinta tu terus padam. so, tak kan la nak teruskan berkasih dlm kepuraa2an. so, lebih baik berpisah… mungkin ditakdirkan berjumpa dengan orang lain yg akan jadi soulmate… who knows? and in fact that’s what happened to me…~ he dumped me for my good friend. memang tonggeng la, tapi i would like to meet him now and thanking me for leaving me. kalau tak, i would never meet my soulmate.. =)
ice blenderzz Says:
May 1st, 2007 at 1:25 am

bile 1st time jewl lagu ni disiarkan, tepat pada mase tu aku kne berjauhan ngan awek aku cuz masing2 sambung blaja…. cdey x terkire…

No comments: