Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Friday, May 18, 2007

Hampeh


Hari paling bosan sekali coz my pc kena virus. So habis semua data-data penting hilang .
Pasal data-data tu tak perr lg sebab boleh dapat balik, tapi yang aku x boleh terima tu pasal aku punya program yang baru beli kat dalam internet tu . Aku geram terus format. Tapi tak perr aku boleh dapat balik inshallah... Petang ni aku masuk cc sebab aku rasa boringsangat duduk kat rumah. Kalau My love ada tak perr juga boleh borak2 dengan dia. Emmm Lagi 8 hari aku dekat Office tu.. Lepas ni aku masuk office baru lerrr.... Yang paling best sebab dekat dengan My love la... boleh jumpa selalu hehehe....Tp rasanya tidak selalu boleh jumpa munkin dia sibuk atau ada hal yang lebih penting. Itu semua aku boleh terima.

1 comment:

Anonymous said...

"my love" tu dok kat kl ke atau pun kat p.......hehehe......lepas ni nanti boleh ler dating puas2...hehehe