Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Tuesday, May 22, 2007

arghaaaaa.......

hari entah la apa malangnya aku pagi-pagi lagi masa nk keluar dari rumah untuk ke pejabat,,, tayar motor dh pancit... so aku bawa juga ke kedai motar untuk tukar tayar baru... Bila sampai jerr kat office aku jadi bad mood sebab rasa letih sangat... tapi yang aku salah sangat pasal aku borak dgn member ni.... entahla aku aku benar2 minta maaf atas problem ni... tp aku x tanya dia sama ada dia maafkan aku kerr x ..... Tp my love pun ada problem juga dengan kawan dia.... rasanya ini memang minggu problem dgn member kot.....mula2 aku saja nk lawak2 jer dengan dia tp entahlah aku rasa bersalah sangat... so net time aku  nak borak dgn org lagi... baik aku x payah 
kenal dengan orang.... Kalau dia baca blog ini aku minta maaf sangat..... Pls jangan marah sangat yerr

No comments: