Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Saturday, May 19, 2007

19/05/2007

Pagi-pagi lagi dh pergi ke sekolah memandu untuk ambil ujian ... Tapi bila sampai jer kat sana kakak tu cakap tak boleh ambil lagi sebab sistem komputer kat sana rosak... Aku terus takder semangat... dengan rasa hampeh terus start motor balik rumah... Aku keluar pergi ke rumah pakcik yang takjauh dari rumah aku tu... Borak2 kejap aku balik rumah...Sampai jerr kat rumah aku terus on komputer dan buat apa yang patut... kol 1 lebih macam tu posmen hantar surat... so aku terus ambil surat tu.. 1 untuk kakak dan satu lagi untuk aku... TEgok kat depan surat tu dari Peguam dari CELCOM, aku dah agak dah ni pasal saman yang tak sangkut paut dengan aku tuu... Aku terus hangin dan aku capai handphone aku terus call celcom care line dan aku tanya pasal surat ni .. Dia check pada sistem dia kes ni dah setel, Tapi aku geram juga passal ni tak pasal-pasal mamat operator tu kena sound... Nak wat macam mana aku geram sangat pasal hal orang lain aku yang kena sape tak bengang kalu kes macam ni... So hari mood aku terus jadi x baik... Emm ni cite yang best juga la sebab my love sekarang ni tengah belajar jadi jadi photography so nanti aku boleh belajar dengan dia... Heheheh ni paling aku seronok...

1 comment:

Anonymous said...

saper agaknya "my love" yang nak jadi photographer tu????...hehehe....jawap..jgn x jawap