Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Friday, February 06, 2009

ShitTTT!!!!! my Kamera jem!!!!



Last weeks my lens camera meragam so, aku terpaksa pergi canon HQ untuk repair so last2 aku dapat massage dari canon Hq aku tak perlu bayar apa2 pun... nasib la kalo tak mati la dah lens mahal... so everyting aku rasa camera aku dah ready untuk pergi ambil. Aku ingatkan nak keluar la lepak2 sambil sambung class photography aku tuhhh.... tapi tak apa aku masih ada masa yang panjang lagi untuk teruskan class... Yang paling menyeronokan aku adalah aku dapat offer untuk belajar photography dari jurugambar yang pro beb... so aku terus lupakan my problem aku hahahah ... Aku plan nak pergi bercuti sambil cuci2 mata dekat tempat2 yang best2 dekat perak atau johor so apa pun aku kena ambil kamera dulu la. Pasal my best friend tu aku rasa baik kuburkan saja niat tu baik jadi sentimental lebih Rock beb...After jun nanti aku plan nak keluar dari my place ni nak lepak-lepak tempat luar pula, bosan beb hidup mcm nihhh... mcm katak bawah tempurung jerr... baik enjoy masa muda nihhh...

No comments: