Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Monday, February 02, 2009

sedih aku sendiri

satu lagi apa yang aku sedang fikirkan tentang seseorang yang aku sayangi itu sedang dalam kemelut yang sangat dashat sekali... Inilah kali pertama aku hadapi saat kesedihan..... Aku tidak dapat hadapi semua ini dengan mudah kerana ia adalah sesuatu permata yang bernilai pada aku..... Aku terasa amat sedihhhhh.... Munkin aku terpaksa berjauhan dengan ia.... Munkin juga aku perlu jadikan diri aku seorang yang tiada perasaan sayang. Ya Allah kau kurniakan kekuatan untuk aku hadapi semua kenyataan ini.. Kau tutup pintu hati yang boleh menyebabkan aku bersedih.... Kau kembalikanlah kegembiraan padaku.... Kau kurniakan wajah-wajah yang paling manis pada ku.... Aku memohon pada mu Ya Allah kau jadikan aku umat yang taat pada perintah dan kau kurniakan cahaya keimanan dalam diriku, Kau buka pintu hatu ku dalam mendekatkan diri dengan agama ku, kitab-kitab Al-Quran yang ku junjungi itu, Kau berikan pengetahuan dalam mengenali Ayat-ayat suci mu Ya Allah, sesungguhnya aku memohon dari mu Ya Allah....amin ya rabbil ar lamin.....






AdiQbaca

No comments: