Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Sunday, February 15, 2009

Dataran Merdeka Photography






hari nihh mcm tak percaya aku lepak dengan profesional photography actually bukan secara sengaja aku lepak coz semalam aku dapat call dari my best friends dia ajak temankan dia nk jalan2 area kl so aku dah spend masa untuk dia last2 dia ada berita kematian so aku cencel jerr la... aku saja nak pergi dataran merdeka coz saja nak habiskan battry kamera aku tuhh... tengok2 mcm meriah jerr rupe2nya ada tour de langkawi ending dekat dataran so aku sempat la ambil gambar X-Game jerr last2 bettery out so aku tengok2 jerr la... aku dah menghala nak balik dah so aku pergi ke line ending tu aku tengok ada bro tu tengah hisap rokok dengan kamera D2x nikon so aku mcm tertarik so borak2 dengan dia , situ pun aku boleh belajar skit2 ilmu photography so aku try korek2 skit ilmu dia nihhh... tu la orang cakap bukan senang nak jadi profesional, kene ada usaha skit malu pun x apa, yang paling best aku dapat satu lubuk untuk barang kamera 2nd hand nihhh so lepas nih aku roger dekat situ jerr la heheheh...

No comments: