Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Thursday, February 05, 2009

Allhamdulilah Syur pada Ilahi

Last time aku rasa semankin teruk dengan keadaan aku hinggakan prestasi aku jatuh disebabkan orang yang pernah aku sayangi... Apa pun aku bersyukur masih ada orang yang membimbing aku untuk hadapi semua masalah aku ini... aku berjanji akan terus berkeyakinan untuk meneruskan impian aku. Aku berpegang pada kata-kata saudara aku ini.."JANGAN SESEKALI ROSAKAN DIRI KERANA ORANG LAIN". So apa yang aku perlu buat adalah jangan percaya pada orang lain walaupun statusnya (ustad, haji ker pape la). Kebanyakan mereka ni hanya bertopengkan manusia saja..So biar takdir yang membalas apa yang mereka lakukan yerrr hehehe...[marah siott].. Aku juga rasa happy semua orang masih support aku untuk terus happy dan ceria mcm biasa... so sekarang aku dah boleh happykan orang mcm dulu... sape tak kenal "putra hisham" heheh pepandai jerrr ambil hati orang hikkk!!!! Along from perak pun turut happykan aku heheheh janji persahabatan kami semua mcm satu famely best siott... zuls from my place la heheh baik hati semua.... my sister pun tau aku ada problem so dia cakap follow dia g conference wah meletop la jawabnya makan mcm datok2 la.... heheh best2... aku pun dah takder pape nk share lagi so next time adiq cite lagi ok....

No comments: