Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Wednesday, August 06, 2008

Result Photography






AdiQbaca

Semua-semua ini hasil dari pembelajaran saya...
maklumlah x derrr cikgu ajar.. so gambar2 pun mcm
orang hilang arah la hehehehe..... kucah kacih...
Mungkin saya boleh belajar dari sini... dari segi angle
memang teruk la sebab saya kurang pandai dalam memilih angle yang menarik
banyak juga kritikan dari student2 lain, Dari komen dia orang lah
saya akan belajar untuk mendapat angle yang menari,
hemmm ini berita menarik sebab kemungkinan aku akan dapat
cikgu-2 photography lepas ini... Ini pun dari member aku juga
inshallah aku akan tumpu sepenuh perhatian pada teknik mereka
ini... amin...
kalu aku ada buat salah kerr ape kerrr bagi la komen2
boleh la aku belajar serba sedikit... orang cakap kita
tak boleh kedekut ilmu sebab nanti ilmu itu akan lari...
bukan aku cakap tapi dari orang tua2.

No comments: