Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Monday, August 11, 2008

Lewat la ari nihh...

Fuhh ari ni sibuk gilerrr.... dah wat project urgent mcm lipas kudung lari heheheh...
Apa pun aku tau apa yang aku buat, Janji bos aku x kacau heheheh.. Abis kerja jerr aku kene tambah 1/2 jam lak coz pagi td aku lewat skit masuk... hemmm ni pasal semalam la wat tesis dekat akak aku tu kol 2 pagi baru settel siap dengan print lagi... huhhuhh ni memang sejarah la wat kerja mcm 2 dari sabtu sampai ahad mlm baru siap... mana taknya kerja untuk Master tu kene siapkan dalam masa 2 minggu sape takjadi gila heheheh aku punya Assignment pun tak mcm tu.. Launch tadi aku makan dekat Sogo ni nak ilangkan tension kerja punya pasal sampai macam tu sekali... lagipun aku teringin nak makan Nasi Ayam la orang cakap dekat atas tu sedap, Aku rasa macam biasa jerrr Not bad la janji kenyang dah... hehehe... aku balik tadi pukul 6.20pm, Keluar jerrr office terus g merayap2 dekat area2 opis aku... bosan jerr aku terus balik umah... Masa on the way balik tadi aku tengah tunggu bas, macam biasa la lambat juga driver bas tu datang, aku dengan slumber bediri dekat dgn bas sambil layan MP3... coz lagu yang aku download tu bleh la hilangkan bosan aku nihhh.. aku rasa semua orang dekat tempat duduk tu tengok jerr aku ape lagi aku buka kuat2 MP3 sambil nyanyi hehehe... x mcm org gile kerrr heheheh tapi aku ok yerr hehehe.. time dalam bas tu aku duduk depan la coz senang skit aku nak turun masa dekat simpang tu nanti.. ada la student UIAM ni nak duduk sebelah tu so dia minta izin la... aku bagi jerr dia duduk aku tgk dia pun macam baru jerr study dekat UIAM ni so aku tanya dia dari mana ??? rupa-rupanya dia orang Belgium study dalam bidang undang2,, time aku cakap jerr asal dari kedah rupa-rupanya dia dah tau...siap cakap nak pergi langkawi lagi... dia ada kawan study dekat UUM so dia tanya aku nak pergi Thailand mcm nerr... aku rasa dia ade passport x jadi masalah la just pergi sana la heheh... last aku tanya nama dia ??? Fazli.. time aku cakap nama aku jerrr siap2 translate dalam Arabic lagi heheh hemmm bagus juga nama aku nihh hehehehe... sampai umah aku mandi2 terus check email dan nak bummmmmm... heheh ok lah aku pun dah letih sangat2 .. bye

No comments: