Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Thursday, August 14, 2008

13/14 August 2008

Pagi nihh aku bangun awal skit sebab aku nak awal skit nak gosok baju la seluar la hehehe coz susah la malam-malam x derr lampu dlm bilik aku tuhh sebab bulb dalam bilik dah rosak… so harap cahaya monitor komputer jerrr hehehe.. aku nihh tak la malas sangat dalam bab macam nihhh… nihh pun untuk keselesaan juga… aku rasa bilik aku dah mula sepah dgn karenah budak-budak tu la… malas aku nak kemas barang2 dia orang tu… tunggu la time aku mengganas nanti siap la … hehehe aku suruh semua masuk bilik kemas kalu tak nak sebat jerrr dgn hanger baju tuhh heheheheh( kuang ajo skit jerr) heheheh… tgk la last weekend nihh.. aku nak setel semua-semua tuhhh…aku tunggu bas pun kejap jerr tadi hehehe… rasa best lak coz selesa gilerr time tu orang tak ramai pun setakat dua orang jerrr… hehehehe…aku teringat dekat senoir aku tuhh so aku call dia tanya pasal keputusan interview tu dia pun cakap tak tau lagi maybe dalam 28 hb nih keluar keputusan arghhhh takut aku nak tau keputusan ini hemmmmm… minta2 lah dapat inshallah. In kes dekat office ni pasal ramai nak tukar kerja coz dapat offer baru heheheh… kalu boleh semua nak kerja sekali… hehehe aku dekat office ni kalu ada pape mesti sekali jerr kalu makan jerrr lain-lain tempat sebab lain cita rasa dah la area-area ni banyak kedai makan tapi x sedap… abis jerrr kerja terus siap2 tukar baju untuk main badminton… tapi aku ni tak pandai main … just join nak nyebok2 jerr heheheh… orang cakap lama-lama pandai la heheheh.. inshallah bos aku cakap dia nak ajar aku supaya best skit mainan aku tuhh… heheheh it ok la janji dia nak ajar hehehehe… heheh free offer katakan aku terima jerr larrr.. emmm luanch ari nihh aku x keluar coz aku beli mee dengan akak dkt office nihh fuhhh sedap gilerrr rasa rugi lak tak beli 2x ganda heheheh… petang jerrr ngantok tahap gilerrr larrr…..aku round2 jerrr dkt tempat bos aku borak2 jap baru wat kerja balik... hemmm besok la paling bosan sekali bos aku dah cuti sampai hari isnin hemmm nampaknya kene hendel keje dia la... tak sanggup... tadi manager aku tgk hasil keje aku hahaha mula dah cuak2 dah ingat dah kene marah .... tapi siap cakap very goodddddd..... huh happy giler aku heheheh sebab standart aku ni mcm bos aku la semua boleh buat heheheh tapi ada juga yang blur.... heheheh ok la tu.....ehhh aku nak relex la skit ok bosok sambung lagi bummmm.........

No comments: