Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Saturday, November 14, 2009

whopppp!!!!

Hemmm sudah lama aku x dapat update blog aku nihhh.... ape pun aku kembali lagi kali ini dengan cerita baru dengan semangat baru aku... heheh aku teringat masa zaman sekolah dulu... actually.. cita ni start masa aku form 4 nak naik form 5 heheh...ini pasal cite kau dan aku kat astro tu la... boleh kata satu kelas aku tu main2 cinta monyet la dengan budak2 junior heheh termasuk aku sekali la heheh... nama budak yang dia orang kenekan aku tu Hazmila lebih kurang nama mila dalam cita tu la heheh... jadi mcm hero lak aku nihh heheh... tapi yang x boleh belah tu ade org lain lak cemburu aku dgn dia adoiii.... ni pasal kawan2 yang banyak tolong aku la... apa pun aku bangga ade kawan2 yang dapat support aku.....tapi kita org x lama berkawan coz aku dh abis form 5.. so apa yang aku nak ceritakan sini... Jangan sesekali mainkan hati dan perasaan orang lain... coz sangat padah sekali... tapi aku sangat bersyukur pada Allah kerana frust pun skit jer x lebih2 heheh.... moga aku akan dapat jadi yang terbaik untuk masa yang akan datang....

No comments: