Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Sunday, November 15, 2009

Tazkirah

Allhamdulilah pagi ini aku rasa terlalu nyaman sekali dapat menyedut udara yang bersih yang dicipta oleh Allah. Actuallay aku dapat bayangkan bagaimana keseronokan mak dan abah aku ditanah suci. Aku sentiasa berzikir untuk kesejahteraan pada semua..Aku amat merindui mak abah, sebagaimana mereka kasihi aku sewaktu aku kecil dan membesarkan aku tanpa merasa jemu.. Walaupun aku hanya manusia yang sering melakukan kesilapan. Moga Allah buka pintu hati aku, buka pintu rezeki aku, buka jodoh untuk aku. Aku berhasrat untuk mengerjakan Haji seperti mana mak dan abah aku sedang menjalankan ibadah haji di tanah suci. Inshallah moga aku akan dapat suatu hari nanti... kehidupan aku hanyalah insan biasa. kata2 indah bukan semestinya nyata seperti mana kasih anak pada ibu bapa. Kerana dengan kata2 indah itu adalah satu doa atau aset kita menjadi seorang Anak soleh.."(ade la skit)". hemmm oklah aku rasa cukup untuk kali ini nanti aku cite lagi ok... salam...

No comments: