Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Sunday, November 15, 2009

Kesabaran ada batasan

Sesungguhnya Aku memohon perlindungan dari Allah S.W dengan izinya aku kembali dengan Kesabaran.Ya Allah kau permudahkanlah urusan harian aku ya Allah..Kau Tunjukan aku Jalan yang benar. Kau hapuskanlah kesedihan yang melampaui aku ini ya Allah... Sesungguhnya dengan jalan ini aku dapat Keredhaan dari mu. Kau tenangkan hati kecilku ini ya Allah.. Kau bersihkan diri ku sebagaima bersihnya kain putih... Kau ampuni dosa kedua2, keluarga angkat ku.. Kau satukan keluarga kami dengan aman damai.. Kau eratkan hubungan silatulrahim kami ya Allah...Ya Allah kau berikan kesihatan pada diri aku Ya Allah... Kau nyahkan penderitaan yang ada pada ku ini... Ya Allah sesungguhnya aku hanya hamba yang tidak lari dari melakukan kesilapan..Kau ampuni segala dosa2 yang aku lakukan. Amin ya Rabbil alamin...

No comments: