Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Sunday, November 25, 2007

Zarul & ida






AdiQbaca

semalam aku lepak2 dekat area CM coz tunggu kakak aku datang.. Emmm ni pasal janji nk g shoping lerrr.... tp lame gilerr aku dekat situ... aku tengah layan MP3 tibe2 aku terpandang couple ni macam aku selalu tengok jerrr... aku pandang betul2 rupa-rupanya zarul dengan ida.... emmm aku buat mcm orang nak langgar diaorang.... memang kelakar la zarul siap marah2 lagi pastu baru dia tgk aku... siap ketawa terbahak2 lagi... dia no roomate aku masa study dulu... aku dengan dia ni sebaya so kami boleh kata 1 groupe lerr kemana pun... yang si ida ni awak dia... dulu aku pernag tolong zarul adjust untuknya hikkk... pastu kami borak-borak x sampai 30 minit kakak aku call dia ckp dia dh ada dekat LRT masjid jamik... emmm kami gerak ke masjid india coz temankan kakak aku beli selendang ... so aku gerak ker sogo, pertama coz kakak aku ajak survey Handset baru... abis beli hp akmi pergi klcc coz jalan2 area taman kejap pastu balik...

No comments: