Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Thursday, November 15, 2007

hik!!! borak-borak dengan En.Azrul






AdiQbaca

Emm aku bosan sangat-sangat la sebab x derr sape nk borak dengan aku, secara kebetulan aku tengok En.Azrul lalu depan aku. Just buat tak tau jerr coz aku takut juga sebab aku x pernah besembang dengan dia. Tapi lain pula cite dia yang tegur aku hik.... aku macam orang bodoh pula teketar2 menjawab soalan dia hik!!! mula yang aku tahu dia ni garang tapi lain pula. Ok sangat2 coz dia bukan yang seburuk yang orang lain sangkakan... Aku start borak dengan dia dengan borak2 kosong aje... Dia banyak menceritakan tentang pengalaman dia dari dia start sekolah sampai la dia bekerja sekarang. Aku pun mula rasa ingin borak panjang la dengan dia.
aku rasa happy sangan dapat juga borak2 dengan dia .

No comments: