Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Tuesday, November 13, 2007

Happy la bukan sedih!!!!






AdiQbaca

Aku harap akan terima sinar baru dalam hidup ku ini... kebelakangan ini aku dapat rasakan sesuatu yang dapat megembirakan kembali hidupku... setelah sekian lama aku berdiam diri... kali ini aku akan buktikan pada semua yang aku boleh berjaya dalam hidup ini.

hehehe ni lirik lagu best!!

Ku mengerti perpisahan ini
Bukan kerana kau membenci
Tapi kasih yang pernah ku beri
Tiada lagi bersama

Sering, kala aku terlihatkan mu
Impian nan indah bersulam bahagia

Ku harungi hari demi hari
Bersama wajah tak mungkin akan kembali
Tapi hati masih tak terima
Ditinggalkan sengsara

Keraguan ini bukanlah padamu
Perasaan hati masih rindu
Kekalutan ini hanyalah untukku
Tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilangan
Kehilanganmu…
Masih tercari-cari…

Keraguan ini bukanlah padamu
Masih tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilanganmu

No comments: