Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Thursday, July 16, 2009

Present from secret admirer

Hemmmmm... what is it??




1st time aku dapat hadiah dari seseorang. Aku suka sangat hadiah ni tapi yang pasti aku harap dia selamat dan Aku doakan agar dia murah rezeki. Apa yang aku rasakan dia ini adalah paling istimewa. Tapi mengapa cara yang sebegini sekali, adakah aku di uji dengan Kekuatan iman ku. Adakah aku akan dipersendakan seperti badut-badut, yang pasti aku iklas terima hadiah yang besar sangat. Kalau nak di ikutkan ianya munkin tidak seberapa tapi pada aku hadiah ini amat berharga sekali dalam hidup aku. Aku dapat rasakan kelainan yang amat sangat.

Setiap langkah aku aku pasti rasa sesuatu yang tidak kena pada sekeliling ku kerana aku dapt rasakan ade mata yang sedang memerhatiku. Aku rasa takut pun ade tetapi apa yang pasti aku adalah benar .Aku tidak pernah menyakiti hati orang lain. Aku tetap dengan cara aku. Hanya pasti aku sudah kembali pada jalan yang benar. Aku berjanji pada dari aku bahawa aku benar-benar rasa berdosa pada yang Esa, kerana aku hanya pandai melakukan dosa dan aku tidak pandai untuk memperbaiki diri dari melakukan kesilapan. Pada sesiapa yang pernah kenal aku pasti ade yang terasa kerana aku adalah manusia yang selalu melakukan kesilapan. Aku mohon maaf kerana aku tidak pandai untuk memperbetulkan diri aku dan aku juga tidak pandai untuk menjaga hati sahabat ku... Moga di hari bahagia ini harap agar kita semua berjaya Inshallah...

No comments: