Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Wednesday, October 08, 2008

Celebrate Raya

AdiQbaca

Apa pun aku happy sangat dapat beraya dengan gembira di samping ibu bapa aku... sepanjang aku dekat kampum mcm2 pekara belaku emmm 2 hari sebelum raya boleh banjir.... hehehh siap main2 air lg.... dah tu redah banjir naik motor.... boleh pulak moto mati tengah2 banjir tu.... punya la takut aku.... emmm malam jerr aku lepak dekat town sp... makan2 jalan2.... emmm memang happy dapat relex dengam aman.... aku dapat jumpa schoolmate aku dulu... emmm malam tu aku ajak dia pergi makan la.... kita orang borak sampai sahur....tgh2 rancak borak elektrik out.... hah.... dah gelap gelita.... ambil pelita dekat luar pun dah semua kene hujan tu nasib ada lilin... so aku sambung borak2 kosong dengan dia.... memmm aku dengan dia macam adik beradik dah... emmm paling happy dapat jumpa paksu..... emmm bukan main puji2 mcm nak rak lagi...Raya 1st aku raya dekat rumah pastu aku g umah member aku kejap.... g raya dekat umah mak jang dekat sik.... emmm jumpa semua saudara mara boleh kata rumah ni x putus2 org datang yang paling mengejutkan saudara dari JB pun balik.... aku jumpa sepupu aku tuhhh mcm x percaya..... dia datang juga.... aku mcm nak menjerit kuat2..... hahahahah sebab aku dengan dia membesar sekali.... apa-apa pasti aku cari dia sebab dia orng yang pandai..... maklum lah aku ni low memory skit hehehehe.... nt mak long akak pergi JB heheheh...

No comments: