Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Tuesday, October 28, 2008

Black Metal

AdiQbaca

Aku teringat-ingat kembali zaman kegemilangan Black Metal, Punk, Hip Hop dan macam-macam lagi la.... sekarang ni aku tengah fikir pasal black metal, macam mana la aku leh join... bodoh betul la... bukan sekarang aku join yerrr ini tahun 1998 dulu... time tu memang teruk sikit la aklak aku... aku join sebab music bukan nak puja-puja kepala kambing kerrr minum arak kerrr... tapi sini juga bagi kesedaran untuk aku jadi Metal keras lasak.... HAHAH.... aku tukar kepada PUNK sekejap coz aku dah bosan dengan Black Metal... Punk ni bosan skit satu lagu saja yang aku layan cocksperer - England belong To Me.... fuhhh lagi teringat2 sampai sekarang.... tapi x boleh lawan dgn black metal banyak album2 yang still aku dengar sampai sekarang.... tapi x simpan la CD kerrr tape kerrr just MP3 jerrr bosan delete heheh... Metallica, Megadeath, sil Qanas emm ini la yang aku ingat tapi dulu ada satu siaran radio yang layan Metal nihh x salah aku THR "Rock Kapak". tapi tak lama dah out... tahun 2002 punk black metal dah panas degan aksi2 bodoh budak2... Dah susah nak layan lagu2 black metal... Arghhh... aku just nak pesan2 dekat adik2 yang masih mentah2 tu jangan la buat keputusan yang melulu... boleh rosak aklak tuhh... ok la aku malas nak cite benyak2...

No comments: