Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Monday, April 21, 2008

MR SILENT!!!





AdiQbaca

Hari ini aku rasa paling happy coz orang yang aku pernah chat, pernah bual dalam
phone ternyata telah muncul, Hati aku mula rasa satu kelainan dan aku dapat rasakan
satu lontaran semangat dalam hidup aku. Pada pendapat aku dia adalah orang
yang lain dari yang lain pernah aku jumpa. Aku harap pekernalan ini akan
kekal inshallah. Tapi aku rasa ada persamaan dia dgn aku. Kebanyakan apa yang dia
suka, sama dengan aku.....???????? Tapi yang mengejutkan bulan lahir pun sama dengan
aku...mana x tekejutnya heheheheheheh.... apa pun aku nak ucap terima kasih pada
beliau kerana sudi jumpa dengan aku.... aku pun memang rasa happy sangat
bila dapat tengok dia.. harap lain kali dapat jumpa lagi dengan dia..
Inshallah!!!! Walaupun masa yang singkat dapat berjumpa dengan beliau, ianya amat
berharga buat aku,

SALAM KENALAN DARI ADIQ>>>>>

No comments: