Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Tuesday, April 22, 2008

indah dan fikiran kosong



emmm hari ini mcm biasa bangun pagi siap sedia untuk ke office, emmm singgah di gerai biasa untuk beli makanan. emmm tp masa dekat office hari ini punyala sibuk mengajar anak-anak kendos tuuu... Rasa bosan pun ada tp dalam bab nk memberi ilmu ni aku x nak lokek sangat nanti boleh jejaskan aku sendiri.... sedangkan yang ada ijazah pun masih pandukan aku... aku x kesah pun aku anggap sebagai kawan2 sahaja... emmm out office hour pun aku masih dekat office coz tolong traning wat kerja sikit... Allhamdulilah siap juga cuma ada problem sikit jerr... aku x kesah pun besok pun boleh siapkan...

Time balik td aku keluar kol 8.00pm. gerak ke bustand terus balik hemmmm letih yerrr pasal... time dalam bas aku sms dengan abg zaki emmmm dia sempat mms lagi.... heheheh sempat lg la heheheheh... Hari ini memang aku rasa happy sangat coz semangat untuk aku kerja semakin kuat dari dulu... heheheheh hemmm sekarang ni aku x sempat nk ambil banyak gambar coz my phone aku ada problem coz memory card rosak so aku malas lagi nak pergi beli. maybe seminggu dua lagi lah heheheh bukan jimat tapi rasa malas nk pergi bukit bintang tu .... hehehheheeheh...

No comments: