Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Friday, May 01, 2009

Sedih siot... Girl???? kim salam

Last time aku g hospital untuk follow-up than bila aku ke bilik akak ipar aku bertugas. Last2 last minit ade org cakap nak berkenalan siot. So time tu aku dah agak emmm kawan bukan sebab iklas ni.

Maybe nak dijadikan satu cite dia cakap birthday dia so aku macam biasa than out office hour aku g beli silver coz situ aku memang selalu beli.. So senang la nak tanya yang mana sesuai dan berpatutan. Jenis aku bukan nak ape2 aku just nak meraikan jer. Last minit aku dapat tahu si pompuan ni nak balik kg. So aku rasa em maybe kene jumpa kejap than bagi benda alah tu. Tapi nanti dia cakap ape lak. So nak la ajak makan, mashallah memang mengada-ngada tengok gaya itu x nak ini x nak . Last2 aku soh je lepak dalam bowling sambil minum dan makan jagung. Heheh emmm kejap dia cakap nak balik ayah dia marah. Aku rasa dia ni ade balakla .... tapi aku x kesah aku dengan dia bukan diclare ape benda pun. Time balik bila sampai jer dekat Lrt Ampang, kuat jer dia cakap Bye Awak. time tu saya bagi hadiah tu. So start dari situ terus no contact sampaila forever kot aku rasa. Than no phone dia aku dah delete semua, Massage pun aku delete semua so sekarang aku puasa hati. Hehe

No comments: