Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Monday, May 12, 2008

Terkenang

Kali pertama aku mengigati titik hitam dalam hidaupku
aku akan menangis. Tiap kali aku kenangkan siksa hidaup
ini aku akan rasa kan satu derita.

Jiwa semakin meronta-ronta tapi hati berkata-kata.
Usah siksa hidup lagi, bangun keluar dari derita
cari ketenangan.

Setiap kesengsaraan itu pasti ada kesenangan,
Walau apa jua ia akan merubah sekelip mata.
Percayalah.

Aku akan jadikan penderitaan itu satu pengalaman,
aku akan jadikan kesenangan itu satu impian,
aku akan jadikan kejayaan itu satu harapan.

Dengarlah hati,Jadikan aku lebih kuat,
Kau hidupkan akal yang arif dan sempurna,
Kau nyalakan semangat yang membara,

Mungkinkah ia akan jadi satu kenyataan..........

No comments: