Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Thursday, October 18, 2007

Raya Day's






emm raya tahun ini paling best sekali sebab aku dapat rasakan suasana yang jauh berbeza dengan tahun2 yang lepas... beraya bersama keluarga kunjung ke rumah sanak saudara yang jauh... paling menyeronokkan raya ke-3 adalah hari lahir ku... tapi yang menyedihkan sms darinya pun aku x dapat... tapi aku buat macam biasa sahaja...kawan ku ajak sambut juga malam tu dekat KFC... so aku dapat rasakan yang aku masih ada kawan yang sanggup jadikan aku kawan rapat... yang paling best aku jumpa abg din yang tinggal di penang tu ...emmm kami borak panjang sampai pukul 3am malam tu memang sejuk coz hujan aku rasa happy sagant sebab dapat jumpa kembali....

No comments: