Lokasi Kawan Adiq

Anda pelawat ke

Adiq Photo's Collection


.

All PICTURE COLLECTION

>>WANT LOOKING ANY PICTURE<<

-Link to My Picture Gellery-


Tuesday, July 31, 2007

Working Engine






AdiQbaca

Emmm kebelakangan ini aku slalu habiskan kerja2 yang belambak2 kat office.... kalu aku x habiskan kerja ini nampaknya sampai bila pun kerja x abis2 abis2.... memandangkan aku diberi tanggungjawab sepenuhnya terhadap projek PROMAKMUR DEVELOPMENT tu yang sedang dijalankan di Rawang.....kadang2 aku rasa hampeh juga wat kerja yang sama.... tapi aku rasa happy bila dapat bereskan kerja 2.... emmmm bab puji memuji ni dh muak aku dengar .... kadang2 tu ada juga staff yang lain iri hati terhadap aku... tp aku dengan slumbernya buat macam tak derr apa jerrr... kalu nak melayan semua orang ni nampaknya x jadi kerja la..... heheheh paling happy sebab aku ada member yang slalu bantu aku.... walaupun tugas dia sebagai jurutera tp dia tolong aku bila aku sibuk sangat.... emmm besok dia ajak aku pergi ke bangunan Hong Leong.......tp bukan tu jerr dapat juga aku belajar cara2 untuk membuat submission drawing pa client... heheheh

No comments: